Forum użytkowników Yamaha XJ

Miłośnicy motocykli :)
Teraz jest poniedziałek, 20 sie 2018, 04:42



Strefa czasowa: UTC [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3
Autor Wiadomość
PostNapisane: sobota, 21 paź 2017, 22:13 
Offline
Uzależniony od motocykli
Uzależniony od motocykli
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 25 kwi 2013, 08:53
Posty: 1250
Zdjęć: 36
Lokalizacja: Dąbrowa
Mój motocykl: XJ750 Triumph ST955i
Kolego można kupić komplety zobacz Karsin czy mają. Jak po długim czasie postoju to na bank do wymiany zaworki. A powiedz mi skąd ten wymiar wysokości pływaka? Czy wg. tego ustawiasz poziomy?

_________________
Hudy38 moja bryka to XJ750 41Y 1985
https://www.youtube.com/watch?v=6xG_n9Rn7ZY
Triumph Sprint ST 955 2002 rok


Góra
 Zobacz profil Prywatny album  
 
PostNapisane: sobota, 21 paź 2017, 22:59 
Offline
Nówka cewka
Nówka cewka
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 5 paź 2017, 12:51
Posty: 16
Mój motocykl: xj 700 s MAXIM
W książce serwisowej jest dokładnie opisane jaka powinna być wysokość pływaka względem korpusu gaźnika,oraz dokładny opis ustawienia wysokości pływaka,po ustaleniu wysokości ustalamy poziom paliwa,ewentualnie go korygując,wiadomo że z czasem zużywają się zaworki i poziom paliwa powinno się
Sprawdzić i ewentualnie skorygować.
Float Height (wysokość pływaka) 16 +/- 1mm
Fuel Level in float bowls from edge of carb body:(poziom paliwa w komorze pływakowej mierzony od korpusu gaźnika) 3.0mm +/- 1mm
No chyba że coś nakręciłem,ale nie sądzę
Takie coś byłoby na prawdę super do ustawiania
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: sobota, 21 paź 2017, 23:44 
Offline
Uzależniony od motocykli
Uzależniony od motocykli
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 25 kwi 2013, 08:53
Posty: 1250
Zdjęć: 36
Lokalizacja: Dąbrowa
Mój motocykl: XJ750 Triumph ST955i
Dla twojego gaźnika chyba jest 1mm +-1mm
Masz taki sam gaźnik jak mój.

_________________
Hudy38 moja bryka to XJ750 41Y 1985
https://www.youtube.com/watch?v=6xG_n9Rn7ZY
Triumph Sprint ST 955 2002 rok


Góra
 Zobacz profil Prywatny album  
 
PostNapisane: niedziela, 22 paź 2017, 00:03 
Offline
Nówka cewka
Nówka cewka
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 5 paź 2017, 12:51
Posty: 16
Mój motocykl: xj 700 s MAXIM
Sorki machłem się
zgadza się jest to gaźnik Hitachi HSC33 dla 1985-6 XJ700 air-cooled models
float bowls: 1.0mm +/- 1mm


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: niedziela, 22 paź 2017, 00:54 
Offline
Uzależniony od motocykli
Uzależniony od motocykli
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 25 kwi 2013, 08:53
Posty: 1250
Zdjęć: 36
Lokalizacja: Dąbrowa
Mój motocykl: XJ750 Triumph ST955i
Chodziło mi o Larsson ten słownik mnie dobija

_________________
Hudy38 moja bryka to XJ750 41Y 1985
https://www.youtube.com/watch?v=6xG_n9Rn7ZY
Triumph Sprint ST 955 2002 rok


Góra
 Zobacz profil Prywatny album  
 
PostNapisane: niedziela, 22 paź 2017, 09:07 
Offline
Nówka cewka
Nówka cewka
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 5 paź 2017, 12:51
Posty: 16
Mój motocykl: xj 700 s MAXIM
https://skleppodwska.pl/zestawy-naprawc ... 09784.html
Ten chyba się nada !


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: niedziela, 22 paź 2017, 09:41 
Offline
Uzależniony od motocykli
Uzależniony od motocykli
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 25 kwi 2013, 08:53
Posty: 1250
Zdjęć: 36
Lokalizacja: Dąbrowa
Mój motocykl: XJ750 Triumph ST955i
Chyba tak. Te elementy powinny być takie same jak reszta Hitachi. Bo seca ma hyba hsc32.

_________________
Hudy38 moja bryka to XJ750 41Y 1985
https://www.youtube.com/watch?v=6xG_n9Rn7ZY
Triumph Sprint ST 955 2002 rok


Góra
 Zobacz profil Prywatny album  
 
PostNapisane: piątek, 27 paź 2017, 18:16 
Offline
Nówka cewka
Nówka cewka
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 5 paź 2017, 12:51
Posty: 16
Mój motocykl: xj 700 s MAXIM
Witam ponownie !
Panowie temat rozwiązany,powodem był zestaw zaworka iglicowego, tak jak pisałem wcześniej rozleciał się stożek zaworka ze starości(chyba?)po zamontowaniu nowego zestawu (CAB-Y8 Yamaha) i ponownym ustawieniu poziomu,wszystko wróciło do normy,teraz pięknie wchodzi ,schodzi z obrotów,nie trzyma już na tych przeklętych 3 tyś,jeszcze dopracowanie składu mieszanki,zapobiegawczo sychronizacja i będzie git malina!!!
Chciałby serdecznie Wszystkim podziękować za zainteresowanie tematem,porady,sugestie, podpowiedzi.
Jeszcze raz dziękuję za pomoc,szczególnie "hudy 38",szkoda że tak daleko mieszkasz bo już pewnie byśmy pili z "gwintu" .k
Best regards !
Doniu


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: piątek, 27 paź 2017, 20:28 
Offline
Uzależniony od motocykli
Uzależniony od motocykli
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 25 kwi 2013, 08:53
Posty: 1250
Zdjęć: 36
Lokalizacja: Dąbrowa
Mój motocykl: XJ750 Triumph ST955i
No problema. Co ma wisieć nie utonie. Będzie nowy sezon to się spotkamy. Jeszcze będzie okazja. Gratuluję rozwiązania problemu. Nic tak nie cieszy jak pozbycie się wrednego problemu.

_________________
Hudy38 moja bryka to XJ750 41Y 1985
https://www.youtube.com/watch?v=6xG_n9Rn7ZY
Triumph Sprint ST 955 2002 rok


Góra
 Zobacz profil Prywatny album  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3

Strefa czasowa: UTC [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL