Forum użytkowników Yamaha XJ

Miłośnicy motocykli :)
Teraz jest niedziela, 21 paź 2018, 03:08



Strefa czasowa: UTC [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: poniedziałek, 16 paź 2017, 08:27 
Offline
Polerant ramy
Polerant ramy

Dołączył(a): czwartek, 30 lip 2015, 07:26
Posty: 96
Mój motocykl: yamaha xj750 seca
Sprawdz jak kolega Radoslav pisze o tych osiach przepustnic może są już wybite i puszczają dużo powietrza.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: poniedziałek, 16 paź 2017, 15:07 
Offline
Nówka cewka
Nówka cewka
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 5 paź 2017, 12:51
Posty: 16
Mój motocykl: xj 700 s MAXIM
"Radoslav' jak możesz to pochwal się gdzie można kupić takie uszczelniacze ośi przepustnic,a jak byś byś podał jeszcze rozmiary o - ringów trójnika paliwa i łączników to już by było zupełnie extra!!!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: poniedziałek, 16 paź 2017, 15:25 
Offline
Polerant ramy
Polerant ramy

Dołączył(a): czwartek, 11 mar 2010, 15:44
Posty: 60
Lokalizacja: Siedlce
Mój motocykl: XJ 700, XV1700,MZ ES
Doniu napisał(a):
"Radoslav' jak możesz to pochwal się gdzie można kupić takie uszczelniacze ośi przepustnic,a jak byś byś podał jeszcze rozmiary o - ringów trójnika paliwa i łączników to już by było zupełnie extra!!!
Jeśli chodzi o oringi to nie pamiętam, ale może znajdę. Uszczelniacze kupowałem na allegro, tylko musiałem powiększyć średnicę osadzenia uszczelniacza na bodajże 12 mm. Jakbyś dla ułatwienia podał średnice zewnętrzną, wewnętrzną i szerokość wrębu w tych trójnikach to będzie mi łatwiej.

Wysłane z mojego Kruger Matz LIVE 3 przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: poniedziałek, 16 paź 2017, 15:44 
Offline
Nówka cewka
Nówka cewka
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 5 paź 2017, 12:51
Posty: 16
Mój motocykl: xj 700 s MAXIM
Dziękuję za szybką odpowiedz,w takim razie poszukam lokalnie takich o - ringów u mnie w sklepie z o-ringami,na pewno coś dopasują,myślałem że po prostu masz jakąś dokumentacje!
Kurna za cholerę nie mogę odnaleźć tych uszczelniaczy !


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: poniedziałek, 16 paź 2017, 16:12 
Offline
Uzależniony od motocykli
Uzależniony od motocykli
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 25 kwi 2013, 08:53
Posty: 1282
Zdjęć: 36
Lokalizacja: Dąbrowa
Mój motocykl: XJ750 Triumph ST955i
Jest ciężko ja dostałem w Poznaniu i to zbierali z całej Polski. Znalazłem tylko troszkę węższe ale srednice się zgadzają.
Sklep Passerotti. Ta uszczelka nazywa się manszeta.

_________________
Hudy38 moja bryka to XJ750 41Y 1985
https://www.youtube.com/watch?v=6xG_n9Rn7ZY
Triumph Sprint ST 955 2002 rok


Góra
 Zobacz profil Prywatny album  
 
PostNapisane: poniedziałek, 16 paź 2017, 17:02 
Offline
Polerant ramy
Polerant ramy

Dołączył(a): czwartek, 11 mar 2010, 15:44
Posty: 60
Lokalizacja: Siedlce
Mój motocykl: XJ 700, XV1700,MZ ES
Ja zastosowałem małe simmeringi bez sprężynki ze stalowym pierścieniem zewn. Na allegro niedrogo było ale teraz nie widzę

Wysłane z mojego Kruger Matz LIVE 3 przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: poniedziałek, 16 paź 2017, 17:28 
Offline
Uzależniony od motocykli
Uzależniony od motocykli
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 25 kwi 2013, 08:53
Posty: 1282
Zdjęć: 36
Lokalizacja: Dąbrowa
Mój motocykl: XJ750 Triumph ST955i
Ja w tą zimę oddaję moje do regeneracji osiek bo też już mam małe luzy. Ale jeszcze chodzi ładnie.

_________________
Hudy38 moja bryka to XJ750 41Y 1985
https://www.youtube.com/watch?v=6xG_n9Rn7ZY
Triumph Sprint ST 955 2002 rok


Góra
 Zobacz profil Prywatny album  
 
PostNapisane: czwartek, 19 paź 2017, 19:50 
Offline
Nówka cewka
Nówka cewka
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 5 paź 2017, 12:51
Posty: 16
Mój motocykl: xj 700 s MAXIM
Witam troszkę mnie nie było braki czasowe,niestety,a więc tak co następuje,po ponownych regulacjach gaźnika nic się nie zmieniło,czy śruba składu wykręcona o 1,5 czy 5 obrotów zawiesza się na 3 tyś tak jak było,jeżeli chodzi o wykręcenie składu tak na 5 obrotów to bardzo ciężko odpalała i czuć było nieprzepaloną benzynę charakterystyczne szczypanie w gały :D na wolnych obrotach.Jeszcze raz podpięte wakuometry jest w klasie,posprawdzane poziomy paliwa,popsikane samostartem na króćce gaźnika za gaźnikami i przed bez wzrostu obrotów,popsikane na ośki przepustnic - bez wzrostu obrotów,gaźników nie przelewa - sprawdzone,nie zacinają się przepustnice powietrza,nie zacinają się slidery przepustnic podciśnieniowych,czyli wszystko powinno zagrać a tu pśikus,odpala ładnie wkręca się na obroty dobrze,schodzi dobrze ale tylko do 3 tyś i tak sobie trzyma,ciśnienie na cylindrach po 9,5 atm,cholera i jest mała zagwozdka o co chodzi,dodam że jak wkręci się na obroty i spadnie do 3 tyś to regulując śrubą wolnych obrotów ustawiam 1000 ale po chwili motocykl gaśnie,odpalam ponownie reguluje/ustawiam wolne na 1000 daje na obroty i tak trzyma z powrotem na 3 tyś..........hmmm,co wy na to?
Obrazek
Poziom paliwa może nie jest idealnie +/- 1 mm ale nie powinno to rzutować na te "magiczne 3 "
Myślę że to jest jakiś mały szczegół a jak wiadomo "Diabeł tkwi w szczegółach" hj
Best regards !


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: czwartek, 19 paź 2017, 23:13 
Offline
Uzależniony od motocykli
Uzależniony od motocykli
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 25 kwi 2013, 08:53
Posty: 1282
Zdjęć: 36
Lokalizacja: Dąbrowa
Mój motocykl: XJ750 Triumph ST955i
Przy jakich obrotach ustawiałeś synchro? Jak spadnie na 3000 zobacz synchro i jak będzie źle to ustaw.

_________________
Hudy38 moja bryka to XJ750 41Y 1985
https://www.youtube.com/watch?v=6xG_n9Rn7ZY
Triumph Sprint ST 955 2002 rok


Góra
 Zobacz profil Prywatny album  
 
PostNapisane: piątek, 20 paź 2017, 05:31 
Offline
Tańczący z wahaczem
Tańczący z wahaczem
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 30 maja 2016, 07:06
Posty: 393
Zdjęć: 9
Lokalizacja: Jaworzno
Mój motocykl: Yamaha XJ 600 S '93
Obstawiał bym sprężynę membrany przepustnicy. Mogła stracić swoje właściwości i nie ma takiej siły żeby zamknąć przepustnicę do końca. A zauważ że zawsze odpala i trzyma wolne obroty, dopiero po przegazowaniu nie chce zejść z obrotów. Spróbuj ją trochę wydłużyć i założyć. Jak obroty wrócą do normy to wymień sprężyny na nowe bo muszą mieć takie same parametry.


Góra
 Zobacz profil Prywatny album  
 
PostNapisane: piątek, 20 paź 2017, 06:33 
Offline
Uzależniony od motocykli
Uzależniony od motocykli
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 25 kwi 2013, 08:53
Posty: 1282
Zdjęć: 36
Lokalizacja: Dąbrowa
Mój motocykl: XJ750 Triumph ST955i
Zobacz czy są równej długości.

_________________
Hudy38 moja bryka to XJ750 41Y 1985
https://www.youtube.com/watch?v=6xG_n9Rn7ZY
Triumph Sprint ST 955 2002 rok


Góra
 Zobacz profil Prywatny album  
 
PostNapisane: piątek, 20 paź 2017, 10:40 
Offline
Polerant ramy
Polerant ramy

Dołączył(a): czwartek, 30 lip 2015, 07:26
Posty: 96
Mój motocykl: yamaha xj750 seca
Pisałeś na początku ze gazniki były wielokrotnie rozbierane ale kompletne i otwory na śruby składu mieszanki są poobrabiane,zobacz czy czegoś nie brakuje czy są oringi,podkładki i sprężynki czy gwinty w otworach nie są pozrywane czy same śrubki mają szpice moze którys jest obłamany.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: piątek, 20 paź 2017, 13:10 
Offline
Nówka cewka
Nówka cewka
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 5 paź 2017, 12:51
Posty: 16
Mój motocykl: xj 700 s MAXIM
"Hudy 38" synchronizację robiłem przy 1000 -1100 obrotów jak się zawiesiła na 3 tyś to na wakuometrach też było równo !
"Henryczek" kurna nie wpadłem na te sprężyny,trop bardzo dobry,oczywiście posprawdzam natentychmiast !
"Aro 69" gaźniki z racji wieku były rozbierane wielokrotnie,poobrabiane łby pod śrubokręt na dyszach,śruby dekielków,komór pływaka i temu podobne,też miazga,wszystko pozamieniane na nowe a to wszystko z racji używania złych narzędzi,niestety Japońce maja inny standard jak my, wydaje się to być wkręt krzyżowy "Philips" a jest to "Jis" przy okazji polecam przestudiować temat "JIS" (Japanese Industrial Standards) – japoński standard przemysłowy.
Obrazek
"Aro 69" śruby składu mieszanki są całe,nie połamane z o -ringami w dobrym stanie,sprężynkami ,podkładkami,gwinty w dobrym stanie,stożki są kompletne , nie pokrzywione,osobiście je wypolerowałem na lusterko.
Dam znać o wynikach oczywiście,dzięki za wsparcie !

"JIS" (Japanese Industrial Standards) – japoński standard przemysłowy.
https://www.youtube.com/watch?v=gEwVUZr5xxQ
Super śrubokręty ma firma VESSEL osobiście nie posiadam ale miałem okazję korzystać

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: piątek, 20 paź 2017, 16:16 
Offline
Uzależniony od motocykli
Uzależniony od motocykli
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 25 kwi 2013, 08:53
Posty: 1282
Zdjęć: 36
Lokalizacja: Dąbrowa
Mój motocykl: XJ750 Triumph ST955i
Nic. Zacznijmy od początku. Napisz co ruszałeś. I co wymieniłeś.
Zaworki iglicowe w pływakach, membrany czy nie mają dziurek nawet tycich, czy dobrze ułożone pod dekielkiem i czy nie są rozciągnięte. Jak wyglądają przepustnice i czy je ruszałeś może się haczą o korpus. Poziomy paliwa sprawdzone w moto czy gaźniki były wyjęte i wypoziomowane. Czy osie przepustnic nie mają luzu. Czy sprężyny na osiach przepustnic są całe. Jak dysze są poskręcam czy do końca.
Jeszcze jedno. Piszesz że jak zejdziesz śrubą na 1000 I zaczyna gasnąć. To jak zejdziesz na 1000 to na bieżąco sprawdź synchro przy tych 1000 zanim zgaśnie.

_________________
Hudy38 moja bryka to XJ750 41Y 1985
https://www.youtube.com/watch?v=6xG_n9Rn7ZY
Triumph Sprint ST 955 2002 rok


Góra
 Zobacz profil Prywatny album  
 
PostNapisane: sobota, 21 paź 2017, 21:26 
Offline
Nówka cewka
Nówka cewka
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 5 paź 2017, 12:51
Posty: 16
Mój motocykl: xj 700 s MAXIM
Witam !
No więc od początku,
Motocykl postał parę lat tak jak pisałem na wstępie,przed odstawieniem było wszystko w porządku,był na bieżąco eksploatowany i nic się nie działo.
Gaźniki na stół i kompleksowa rozbiórka,generalnie wszystko zostało wyczyszczone
Obrazek
Wszystkie dysze,zaworki iglicowe i ich gniazda,tzw.ssanie,śruby składu mieszanki,gaźników nie separowałem,wszystkie korpusy zostały w całości,membrany nie popękane nie mają otworków,przetarć etc są w dobrym stanie,oczywiście były dobrze ułożone,przepustnic powietrza nie ruszałem,osie nie mają luzów,sprężyny całe,dysze powkręcane,wszystko w komplecie,posprawdzane wysokości pływaków,wypoziomowane i po kolei sprawdzane poziomy paliwa,identycznie wszystkie tak jak zdjęcia z poprzedniego postu,dziś po raz kolejny wyjąłem gaźniki i wszystko od nowa bo już głowa mała na to wszystko,na początek membrany i slidery są w klasie

Obrazek
Następnie sprężyny


Obrazek


Obrazek
Jeszcze raz posprawdzane dysze oraz zgodność montażu

Obrazek

Obrazek
Sprawdzenie wysokości pływaków

Obrazek

Obrazek
Następnym etapem było ponowne sprawdzenie szczelności zaworków iglicowych i tu byłem lekko zdziwiony ponieważ gaźnik nr2 zaczął przelewać benzynę,sprawdzałem szczelność bez komór pływakowych

Obrazek
Z zaworka iglicowego gaźnika nr 2 zaczęło się pocić,gaźniki 1-3-4 super szczelność absolutna a z dwójki cieknie,test był robiony pod leciutkim ciśnieniem,oraz grawitacyjnie zostało podane paliwo,zdjęty pływak,zaworek iglicowy myślałem że może gniazdo nie trzyma wypolerowałem gniazdo zakładam wszystko z powrotem i znów się sączy paliwo,no to jeszcze raz rozbiórka wyciągam pływak zaworek i ............ stożek zamykający (czarna guma) po prostu ODPADŁ.........hmmm no to luksus,nie mogło to się zrobić ot tak,pewnie już ta nieszczelność była,nie zostało to zauważone,albo JA wcześniej kur.............a nie zauważyłem aby przelewało ten gaźnik (lub po prostu przeoczyłem) !!!!
Czy tutaj leży przyczyna ???
Gdzie można dokupić takowy zestaw - gniazdo,zaworek ???


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL